Întreabă specialistul

Adaugă părerea ta acum


Danielsmear - 12-01-2019 13:42

find more information [url=http://streaminga.net]Films en streaming[/url]

Nina - 08-11-2018 14:43

Bună. În urma acneei am mai multe pete roșii pe față și nu știu ce să mai fac sa scap de ele. Imi mai apar din cand in când cateva pustule mici si albe pe fata si indiferent de ce crema folosesc(skinoren, maskplus gel) tot raman in urma lor pete roșii. Cum as putea sa le elimin? Mulțumesc!

Arcadia Dermato - 03-01-2019 09:41

Buna ziua. Ar trebui sa reduceti cantitatea produsului de tratament / evitati aplicarea dupa baie si completati schema de tratament cu un produs hidratant , complementar tratamentului acneic ( ex Mask hydra- daca aveti Mask plus gel) . Daca persista, va trebui sa ne vedem pentru a exclude alte cauze posibile ale petelor rosii de pe fata . Cu stima, Dr Cherciu Mirela

Mădălina - 11-09-2017 14:25

Buna ziua.am ovare polichistice și a început sa îmi cada parul destul de tare.ce îmi puteți recomanda ? mulțumesc

Arcadia Dermato - 06-02-2018 23:24

Buna ziua. Parul poate sa cada din cauze hormonale- ovarul polichistic, dar si din multiple alte motive ( carentiale, stress, boli tiroidiene, etc ). Daca nu o sa aveti succes cu un sampon adecvat caderii parului si o solutie stimulatoare dupa 1 luna de aplicatii, va trebui sa va programati la o consultatie , pentru o evaluare si tratament adaptat problemei dv. Numai bine! Dr Cherciu Mirela

Voichita - 31-10-2016 15:52

Buna. De ceva timp ma confrunt cu acneea. Am fost la un medic dermatolog si am luat antibiotic, doxiciclina, 7 săptămâni. In acelasi timp am folosit dimineața skinoren si seara duac gel. Acum am fost iar si mi s.au recomandat niste creme pentru cicatrici si duac o data la doua zile. Si antibiotice inca 5 saptamni. Dupa renuntarea la skinoren si duac -folosit mai rar, au inceput sa îmi apara iar cosuri urate avand in vedere faptul ca situatia s.a mai ameliorat in cele 7 saptamni. Mentionez ca am facut analizele recomandate si mi.a iesit progesteronul marit. Nu stiu cum sa fac. Va rog sa imi dati un sfat , deoarece cad ca revin de unde am plecat cu toate ca iau antibiotice zilnic. Mulțumesc

Arcadia Dermato - 08-11-2016 06:33

Buna ziua, Acneea este o afectiune cronica care necesita tratament in functie de forma clinica, etiologie etc. Pentru investigarea cauzei se efctueaza consult endocrinologic si echografie pelvina. In acelasi timp cu tratamentul pe care-l efectuati acasa, trebuie sa faceti si tratamente dermatocosmetice de extractie a comedoanelor in cabinetul medical. O zi buna, Dr Claudia Artenie

Cati H - 27-10-2016 08:10

Buna ziua, in caz de tumora lipomatoasa benigna a tesutului subcutanat localizata pe gamba tb sa facem programare la chirurgie generala sau chirurgie plastica? Se poate face operatia de extirpare cu laser? Interventia necesita internare? Multumesc!

Arcadia Dermato - 01-11-2016 07:53

Buna ziua, Trebuie sa va programati la o consultatie la chirurgie plastica unde ve-ti primi raspunsurile la intrebarile dvs. O zi buna, Dr Claudia Artenie

Alina - 18-10-2016 18:43

Buna ziua . Am tenul foarte gras predispus la acnee. As vrea sa stiu cat m-ar costa o consultatie si in urma ei ce tratament mi-ar trebui. Se fac reduceri la studenti ? Multumesc !

Arcadia Dermato - 25-10-2016 06:36

Buna ziua , Preturile consultatiilor le gasiti afisate pe site-ul Arcadia Dermatologie . Medicul va stabili in urma consultatiei tipul de tratament de care aveti nevoie. O zi buna, Dr Claudia Artenie

Cristina - 06-10-2016 04:55

Buna ziua, Am o intrebare:demodex poate lasă semne sau cicatrice pe fata?acestea pot aparea xand parazitul pătrunde in foliculul pilos al glandei sebacee sau in urma acneei asociate acestei infecții?Va multumesc!

Arcadia Dermato - 25-10-2016 06:28

Buna ziua, Demodexul nu determina de obicei cicatrici. Cicatricile apar mai frecvent dupa acnee .Puteti sa faceti un examen pentru Demodex pentru o confirmare a acestui parazit. O zi buna, Dr Claudia Artenie

Anca - 13-09-2016 19:54

Buna ziua,pentru petele rosii post acnee ce tratamente la cabinet recomandati? Mentionez ca am facut cateva sedinte de peeling cu Aha si Bha dar nu observ nici o imbunatatire in privinta petelor.Mai sunt si alte tratamente ? Va multumesc.

Arcadia Dermato - 15-09-2016 06:50

Buna ziua. Va recomand tratamentul cu oxigen hiperbar , Intraceuticals , in sedinte repetitive . In functie de aspectul leziunilor reziduale, gama de tratamente poate fi extinsa , insa o consultatie prealabila poate sa va furnizeze detalii utile si un plan de tratament personalizat . Numai bine, Dr Cherciu Mirela

Georgiana - 10-08-2016 17:03

Buna ziua, Am 30 ani si de la varsta de 20 ani iau anticonceptionale,cu pauze de 3 luni la aproximativ 2 ani. in perioada in care iau anticonceptionale, am tenul curat, perfect, iar la 2 saptamani dupa ce le intrerup incepe sa apara acneea. ce analize trebuie sa fac? nu as vrea sa iau anticonceptionale toata viata... Multumesc

Arcadia Dermato - 19-08-2016 09:17

Buna ziua , Trebuie sa mergeti la un consult endocrinologic si sa efectuati o echografie pelvina . Dupa ce aveti aceste analize mergeti la un consult dermatologic. O zi buna, Dr Claudia Artenie

Adnana Peter - 09-08-2016 07:16

Buna ziua, Acum 1 an si 2 luni, am terminat un curs de 8 luni de Roaccutane. Acum, tenul meu a inceput sa o ia razna, in sensul in care, acneea nu mai trece si imi ies din ce in ce mai multe cosuri pe fata si putin pe gat (in termen de 1 an am tot folosit isotrexin, Mask Plus Gel si alte creme de intretinere) Acum, mi s-a dat Duac gel (l-am mai folosit de cel putin 2 ori in aventura mea cu acneea in termen de 4 ani de zile) si effaclar duo+ pentru hidratare...aparent. Medicul mi-a spus ca, daca nu va trece, la sfarsitul lui septembrie vom incepe din nou Roaccutane. Intrebarea mea este...ma va ajuta si mai mult al doilea curs...sau va trebui toata viata mea sa fac acest lucru, dupa 1 an, sa tot incep Roaccutane. Problema mea cu acneea a lasat cicatrici fizice si psihice, insa as fi mult mai deprimata sa stiu ca dau foarte multi bani pe un medicament care ma amageste. Ce se intampla daca se fac mai multe ture de Roaccutane? Multumesc mult pentru informatii. Astept pareri de la mai multi medici, de aceea am apelat la dumneavoastra.

Arcadia Dermato - 19-08-2016 09:09

Buna ziua, Roaccutane se poate relua la nevoie, dar aceasta doza se calculeaza in functie de doza initiala pe care dvs a-ti luat-o . Nu este voie sa se depaseasca o anumita cantitate pe kg/corp. Roaccutane nu asigura o vindecare definitiva . Ar trebui sa folositi tratament topic asociat cu tratamente locale de curatare dermato cosmetice. Trebuie sa faceti si o echografie pelvina si consult endocrinologic pentru investigarea cauzei. O zi buna, Dr Claudia Artenie